Convocatòries de treball: administratiu/iva de recepció i tècnic/a de Secretaria

El Consorci del Bages ha obert dues noves convocatòries de feina:

CONVOCATÒRIA PÚBLICA PER A LA CONTRACTACIÓ D’UN/A ADMINISTRATIU/VA DE RECEPCIÓ MITJANÇANT CONTRACTE D’INTERINITAT I CREACIÓ DE BORSA D’ASPIRANTS

  • Titulació exigida: FP II o Cicle formatiu de grau superior
  • Categoria del lloc de treball: C1
  • Jornada laboral: 37,5 hores/setmana
  • Jornada continuada matins / Dissabtes matí alterns de juny a setembre
  • Sou: 27.500 € bruts anuals
  • Termini presentació sol·licituds: 6 de maig de 2024
  • Podeu veure les bases de la convocatòria (que inclouen el model de sol·licitud, Annex 1) aquí.

CONVOCATÒRIA PÚBLICA PER A LA CONTRACTACIÓ D’UN/A TÈCNIC/A DE SECRETARIA MITJANÇANT CONTRACTE D’INTERINITAT I CREACIÓ DE BORSA D’ASPIRANTS

  • Titulació exigida: Llicenciat o grau en dret
  • Categoria del lloc de treball: A2
  • Jornada laboral: 37,5 hores/setmana (matins i 2 tardes)
  • Sou: 33.000 € bruts anuals
  • Termini presentació sol·licituds: 6 de maig de 2024
  • Podeu veure les bases de la convocatòria (que inclouen el model de sol·licitud, Annex 1) aquí.

 

Comparteix la notícia

Sobre el Consorci

El Consorci del Bages per a la gestió de residus gestiona serveis públics de recollida selectiva, deixalleries i tractament de residus municipals. Fomenta l’educació ambiental, treballant en xarxa amb el Camp d’Aprenentatge del Bages, i promou la comunicació ambiental impulsant programes educatius i campanyes.

Notícies relacionades

Desplaça cap amunt