
El Consorci del Bages engega una nova campanya per promoure bones pràctiques en la gestió de residus
El Consorci del Bages per a la gestió de residus ha posat en marxa la nova campanya de sensibilització ciutadana amb el lema “Fer-ho bé val la pena”, que es








