Recollida d’olives al Parc ambiental de Bufalvent i al Parc del Secà

Aquests dies estem treballant en la recollida d’olives al Parc ambiental de Bufalvent i al Parc del Secà. Hi tenim gairebé 700 oliveres recuperades o en recuperació (verdal Manresa, arbequines i blanqueta). Preveiem recollir-ne uns 7.000 quilos, tenint en compte que venim de 3 anys de sequera sense haver collit. Després es porten a fer oli a un molí del Bages.
L’objectiu d’aquests treballs és la recuperació i cura de les oliveres dels nostres parcs i, a més, es dona feina a persones del territori (cura i collita d’olives, molta i producció d’oli).

Comparteix la notícia

Sobre el Consorci

El Consorci del Bages per a la gestió de residus gestiona serveis públics de recollida selectiva, deixalleries i tractament de residus municipals. Fomenta l’educació ambiental, treballant en xarxa amb el Camp d’Aprenentatge del Bages, i promou la comunicació ambiental impulsant programes educatius i campanyes.

Notícies relacionades

Compactació de residus a l’abocador

La fracció resta que arriba al Parc ambiental de Bufalvent va al dipòsit (abocador) i allà els residus s’aixafen, es compacten i s’enterren. Si voleu saber-ne més, mireu AQUEST VÍDEO

Llegir més
Desplaça cap amunt