El Consorci del Bages dona un nou impuls al projecte de Reutilització social a les deixalleries, a través del qual els objectes de primera necessitat que arriben en bon estat són cedits a Serveis Socials municipals o entitats del tercer sector perquè es puguin donar a famílies en situació de vulnerabilitat. Hem renovat l’aplicatiu que es fa servir internament per tal que el catàleg de productes disponibles sigui més fàcil de consultar i adaptat a les necessitats del projecte. A més, com els darrers anys, inclourem el projecte de Reutilització social a la Setmana Europea de Prevenció de Residus, que es farà del 16 al 24 de novembre, per fer-ne la màxima difusió i promoure que la ciutadania separi correctament mobles, electrodomèstics i articles de nadó que puguin servir per a d’altres famílies.

Joves del Bages presenten propostes per millorar l’entorn i fer-lo més sostenible
El dijous 5 de juny, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, es va celebrar la tercera edició del Congrés d’Ecociutat. Joves per la sostenibilitat. 250 d’ESO de l’Institut

